söndag, september 19

Valet 2010

Jag är vaken tidigt idag- klockan är 8 och jag käkar frukost framför nyheterna.

Dagen är rätt packad med saker att göra.. gubben tog hit släpet igår och drog bort grejer vi inte skulle ha kvar i lägenheten. Nu är det fritt fram för mig att montera möbler och bygga upp det blivande Barnrummet.
Ska göra det lite snabbt för sedan är det dags att fara iväg iväg och rösta. Gör det på väg till stallet, bråttom som jag har.

Har jordens träningsvärk från gårdagens ridtur, fattar verkligen inte varför. Satt på jobbet under kvällen med kramp i benen, får se hur dagens jobb kommer kännas.
Känns bra att jobba igen, man blir piggare av det!

Nåja, ska bli intressant hur valet utvecklas. Blir det maktskifte, SD som nya vågmästare eller överlägsen seger för alliansen?
Jag bävar inför alla dessa aspekter, tyvärr.

Trevlig valdag på er!


Inga kommentarer: