söndag, september 12

Sunday

Ni anar inte hur skön vår soffa är.
Jag sitter välförtjänt i den efter att ha haft en härlig morgon.

Skjutsade gubben till innebandy-cupen kl 8 imorse och fortsatte ut till stallet direkt efter. Strax innan jag hoppar upp på hästryggen börjar det spöregna, lovely.
Men jag blev klar med sysslorna rätt snabbt och hann hem en stund innan det blev dags att vara hejaklack på innebandyn.
De var så duktiga och vann semifinalen, så det gjorde helgen lite längre därborta i hallen. =)
De spelar sin finalmatch kl 19 ikväll och nu närmar sig klockan 18. Jag orkade alltså inte stanna kvar, huvva... träbänkarna ger riktig värk i rumpan och jag äter ju bara hembakta kakor när jag åker dit.

Väl hemma har jag åtminstone bara ätit upp påsen med tomater =)

Det kliar i fingrarna att pyssla med nåt, så jag lägger bort datorn en stund.

Hej hopp!

Inga kommentarer: