söndag, september 5

Workaholic, no more..

Nu har jag gjort klar min 6-dagars vecka- lite kämpigt var det med feber, stall och lägenheten som behöver ordnas upp samtidigt.
Först nu ikväll känner jag att jag är på bättringsvägen, kan t o m andas med näsan!

Gubben min hade slagit igång sin duracell-kanin när jag var på jobbet idag. Jag anländer till en välstädad, prydlig och pimpad lya.
Vad har tagit åt honom? ;)

Imorgon ska jag på cellprovskontroll, låter otroligt kul..
Är mer nervös över att det ska göra ont tror jag. Ja, att sitta i gynstolen är såklart bara positivt. Som att jag inte lär få göra det tillräckligt i höst!

Eftersom vi bjuder in folk på middag till helgen (utan stolar, wtf?) behöver jag testbaka några olika sorters kakor i dagarna.
Det är nog inte så dumt att träna på husfru-grejen, se om man är utskuren för hemmapyssel. För jag tvivlar starkt på det, beror på hur bra kakorna blir.
Iaf håller jag mig hemma imorgon kväll i lugn och ro när gubben tränar för att baka hallongrottor!
Någon som känner sig villig att hjälpa/rädda, säg bara till.

Fick framdukad kvällsfika i mig, så jag blev seg och sängfärdig nästan direkt.
Nu när tvn är inkopplad i sovrummet dras jag lite ditåt, så bloggen blir lidande idag igen.

På återseende!

Inga kommentarer: