tisdag, oktober 12

Dags för tårta

Sverige spelar fotboll mot Holland ikväll och varken jag eller Thomas följer det med särskilt intresse.
Istället får vi ut oss ett varsitt "höhö" varje gång Holland klackar in mål..

Jag driver dessutom Thomas till vansinne genom att surra om allt och ingenting trots att han i skrivande stund pusslar med sitt schema för de kommande månaderna.
Från att ha hummat till svar i det jag surrat om så utbrast han till slut;
"Men Veronica! Kan du inte bara..... vara... istället?"

Haha.
Det är roligt att retas =)

Nåja, denna lilla sötnos hämtade vi på ICA Maxi ikväll.


tårta- på en tisdag? ;)

Så, vad firar vi egentligen?
Kommer inte på något relevant nu men gratis är gott! Det var en välkomst-tårta för oss nyinflyttade och det fanns ingen anledning att vänta på den.
Mumma kardemumma.

Dagen har gått fort för mig idag- hittat lite fynd på blocket, hängt i stallet och ja.. det har gått fort. Kan inte sätta fingret på vad sjutton jag gjort.
Haft en härlig dag helt enkelt!

Nu ska vi sätta oss och planera in julledighet ihop, tjoho!

Kram på er!

Inga kommentarer: