tisdag, oktober 12

Titta vad jag fått Del Två


Söta stövlar!


Vårt nya skötbord!


Jag blev otroligt glad när Linda ringde häromdagen och frågade om vi ville ha ett skötbord som stod hemma hos dem och samlade damm.
Det var dessutom en av få skötbord som kan få plats i vårt badrum, så jag är JÄTTE-nöjd =)

Har velat ett tag med hur vi skulle lösa modellvalet, om vi ska ha ett skötbord i barnrummet också och självklart- hur får man på bästa vis plats med tillbehören i badrummet?..

Detta löste biffen och goaste Linda får en kram genom bloggen idag ;)


Jag har suttit och tittat runt lite på skötbäddar, Dunderbutiken.se hade finaste utbudet, men det är ett väldigt begränsat utbud i allmänhet vad jag sett hittills på nätet


"Pingu"


"Tummen"

Tips emottages med tacksamhet =)

1 kommentar:

"Faster" :) sa...

Köp en vit utan motiv, billigast :) Du måste iaf ha en handduk som bebben ligger på, så då syns inte motivet iaf.. Dumt att betala för nåt som inte syns.. :)

/ "Ekonomisk snart faster för andra gången" ;)