fredag, oktober 8

Fredag!

Klockan är strax före 7 på morgonen och jag har varit uppe en timme hittills.
Det är mörkt ute och gröten är just uppäten...
Thomas åkte och tränade när jag klev upp, här blev man lämnad hemma för att tvätta =)

Väntade lite för länge med just den sysslan, det är monster-ansamlingar med tvätthögar i klädkammaren. Många kilo släpades med in till tvättrummet och jag känner mig jäkligt nöjd över att redan vara en bra bit på väg.

Är helt ledig idag, faktiskt i 6 dagar framåt.
Det är väl lite lång tid ändå?
Imorgon åker jag ner till Uppsala och stannar över natten, vilket jag ser fram emot!
Har inte varit där sedan Thomas och jag besökte syrran i somras.
Mysiga, fina stad!


hittade en gammal bild på oss från i våras.
Jag äter och Thomas pratar =)
Men hur kan man vara så blek???


Jag har inget mer att tillföra, än denna sköna låt som jag diggar till på jobbet.
Den har verkligen fastnat, sjukt bra!
Sen kan man tillägna den till de som kan behöva det också, haha!

Inga kommentarer: