fredag, oktober 8

Det var det

Tjopp så var dagen slut.
Jag gjorde ett ryck med tvätten imorse, for iväg till stan på några ärenden och hittade vårdcentralen som vi tydligen bor granne med. =)

Bakade två kladdkakor och donar med "planerna". Hehe.
Ser fram emot höst/vintern!

Thomas kom hem och höll mig sällskap i några timmar, men nu jobbar han ute på krogen hela natten. Blä.
Tur vi är sjukt upptagna båda två, för vi är aldrig hemma nån av oss. I helgen är vi iväg på egna äventyr, så att vara hemma i lugn och ro just idag gjorde bra för mig.
Ibland behöver man en lugn dag.. men jag märker nu på grund av det vad lite vi hinner ses.
Det är mest därför jag planerar lite saker åt oss, så vi får komma bort och vara med varandra utanför hemmet.

Jag slökollar lite på Idol, vet inte varför egentligen. Ska slå på Eclipse istället, fundera vart sjutton jag lagt min resväska och förhoppningsvis somna tidigt ikväll.

Ser även fram emot att byta miljö över helgen, träffa Chester-plutten och prata med syster yster öga mot öga. Sweet.

Hoppas ni har fina planer i helgen, ha så trevligt i vilket fall som helst ;)

Inga kommentarer: