tisdag, oktober 19

Idag for jag in till jobbet för ett extrapass, känns bra att de nappar mig när det krisar =)
(Låg dessutom och sov när chefen ringde klockan elva...)

Imorgon blir det jobb hela dagen och jag ilar till stallet efteråt.
Lilla Jojjo får sällskap av Thomas och mig i stafett då vi går om varandra i stort sett både morgon och kväll.
Det blir många såna dagar med våra upptagna liv, så vi försöker hitta på nåt när vi väl är lediga båda två.
Som sagt, jag har ju fortfarande en överraskning på g åt Thomas- han kommer inte ha en aning vad det är =)

Fick en liten klump i magen förut, lilla Jojjo ska vara med under en adoptionsdag på Arken Zoo på lördag.
Buhu!
Vem kommer egentligen kunna värja sig mot det lilla livet när de ser honom?...
Så snart åker han nog vidare till sitt nya, riktiga hem och det kommer bli toppenbra för honom.

Jag hade sett fram emot en rolig fredagkväll när Ladies Night kommer till stan, men det ser ut att gå i stöpet. Tråkigt om det inte går, jag menar;
Brolle är ju där!
Jag får försöka, helt enkelt!


Jag har glömt att visa vad vi fick häromdagen, när Thomas mamma kom förbi en sväng.

en färgglad krans hänger så fint på vår dörr nu =)

Nu sover mina två karlar för fullt, jag sitter upp i sängen och knappar runt på min gamla skrutt-dator och låter tvn stå på i bakgrunden.
Är inte ens trött, ändå ska jag upp om 6 timmar.
Detta har de andra två fattat, men inte jag inte!

Ska slötitta lite på M.A.S.H. sen får det vara nog för idag.

~Tack för mig~

Inga kommentarer: