fredag, oktober 15

Kväll

Åh, skönt. Jobbkvällen är över och jag sitter hemma, smuttandes på en hemmagjord banan-milkshake.

Har en sjuk träningsvärk efter 1,5 timme på hästryggen, i alla fall vill jag inbilla mig att det är den sortens värk.
Den smärta jag haft i benen har även funnits där de dagar jag inte ridit så jag är rädd att det kan vara de där fogarna som vaknat till.

Inte än, väl?

Stress utlöser smärta, jag får helt enkelt... varva ner?

Trodde jag var så slö det bara gick, men visst. Jag får ta det lite lugnare hädanefter, hur det nu ska gå till, hehe.

Jojjo är störtskön att ha runt oss. Det vi gör- det gör han.
Sitter jag på toa så nog sjutton ska han ner i lådan han med. Se på tv, alla gånger!
Pysslar jag, ska han hålla koll och sover gör han så nära som möjligt.

Hur ska vi klara oss utan det lilla yrvädret sen? =)

Helgen är skönt nog inte fullbokad så Thomas och jag ska rå om varandra.
Läs; han ska rå om MIG.

Det behövs känner jag, är så mycket härligare att ila hem från jobbet och veta att han är hemma =)


Men nu ska jag inte blogga bort hela fredagskvällen så hej på er!

Inga kommentarer: