fredag, oktober 15

Morgonstund och jag har slukat frukost. Med en pärlboll bredvid mig som inte kan sluta kurra varje gång man tittar på honom.
Åh.

Igår var det en blåsig dag... såpass blåsig att Höga Kusten- bron var avstängd och det borde förklara något. Ett och annat ladu/garagetak flög av också, så jag kände att det var bäst att stanna inomhus.

Det blev bullbak och kaksmet istället för utelek i stallet. Jojjo var glad över sällskapet och jag fick rita in ännu ett streck på min lat-barometer.
Men jag är lättare hemma några extra timmar nu när någon behöver mig här =)

Nåja, allt bak tog Thomas med sig på jobbet imorse för nåt möte (bevare mig väl, andra äter mina bullar =S ) och jag håller på att ladda för en uteritt om en timme.
Vädret är stabilt och jag får sällskap ut, de faktorerna är allt jag behöver!

Ikväll åker jag och jobbar, vilket blir min syssla tre kvällar i rad nu och Thomas passar därför på att gå ut med några grabbar.
Får se hur pass mycket de röjt härinne när jag kommer hem ikväll =)

Dags att sätta igång!

Iväg och fredagsmys med er nu ;)

Inga kommentarer: