söndag, oktober 24

Söndagsmys

Vad varmt det är idag!
Jag satt i solen och njöt utanför stallet vid lunch, med en otroligt kelsjuk stallkatt runt halsen.

Thomas och jag tog en lång sovmorgon, runt 11 klev jag upp och vräkte i mig frukost. Hungrig som en varg!
Björnen sov vidare en stund, medan jag åkte iväg och hade stalltjänst. När jag kom hem har vi hängt upp lite tavlor, pysslat på och tagit det luuuugnt =)

Jobb om en timme, jag får skjuts och gubben fortsätter vidare för att äta söndagsmiddag med släkten. Det lyllot!

Igår såldes Jojje till ett par i Kovland, jättebra för honom! Nu blir han en utekatt och kommer säkert få det jättebra.
Men oj var tomt det blev hemma, vi meddelade djurhemmet att vi gärna tar en ny katt till veckan. =)

Nu ska jag byta om och ladda mentalt för kvällsjobb. Gårdagen gick superfort, så jag räknar med att det ska gå som en dans nu med!

Trevligt helgslut på er!

Inga kommentarer: