lördag, oktober 23

Dags att dra in lasset

Dagen tickar på fort och jag börjar jobba om en timme.
Om några minuter ska vi åka förbi Arken Zoo och kolla hur dagen gått för lilla kissen.
De skulle ringa om han blivit såld och iväglämnad, vilket de hittills inte gjort!

Det var med en vemodig klump i magen vi skyfflade in honom i en bur på affären, folk stod redan och glodde girigt på de arma katterna så det kändes som det skulle bli en enkel match.
Som sagt, är han såld så är det bra för honom! Om inte får vi sällskap ett tag till, alternativet var ändå att hämta hem en ny katt annars.

Bilen har fått vinterdäck och fräschats upp inför vintern, känns bra!
Det är min väldigt duktige sambo som fixat allting, medans jag fick stå inne i värmen och vika tvätt =)

Vi blev dessutom bjudna på hotell-frukost hos Thomas mamma när vi var iväg på våra ärenden. Det satt fint och är alltid trevligt med deras sällskap =)

Jag vågar inte känna efter om jag är trött, egentligen borde jag inte ens sitta ner. Dagen blir lång när man kliver upp 6 men jag försöker vänja mig att härda lite.
Ska bli otroligt skönt att imorgon äntligen få en gemensam sovmorgon.
Minns inte när vi hade det sist.

Ja, hinner nog äta lite också. Den lilla saken i magen tar allt så jag är hungrig konstant! =)

Fridens liljor

Inga kommentarer: