onsdag, oktober 20

Trött skit

Ja, jag sov inte många timmar inatt eftersom jag var så pigg.
Det får jag sota lite för nu.

Skjutsade Thomas till träningen och var helt groggy, nu efter frukost och dusch är jag som kola i kroppen. Vi har en grym kaffemaskin på jobbet, längtar redan dit! =)

Det skreks i media att snön skulle falla inatt, i inre delen av norrland.
Som jag minns det bor jag längs kusten, vi fick med andra ord regn och blanka vägar..
Mindre vetande folk gapar om att smhi hade fel och en massa annat.

Jag läste att någon tyckte det var för TIDIGT om snön kommer i oktober- va!?!
Det är ju så man är uppväxt, dessutom vore det skönt att komma ur den mörka slaskperioden som är nu.

Suck =)

Det ljusnar på i skrivande stund, så jag ska ta på mitt snällaste ansikte och vara social i kommande 9 timmar framåt.
Wish me luck!

Inga kommentarer: