torsdag, oktober 21

Jag ser en ovanligt bra serie (film?) på tvåan och myser med lillskrutten (katten alltså) i lugnan ro.
Imorgon åker jag till veterinären och får honom vaccinerad, om han har otur försvinner mandomen också.
Han är så liten, ni anar inte!

Tror han misstänker något, för han har tittat bedjande på mig hela kvällen.
Tur jag är hårdhudad. Inte!
Mitt hjärta förblöder =P

Nu har jag jobbat tre dar i rad och det blir även pass lör-sön.
Min hellediga vecka blev fem arbetsdagar istället, vilket betyder att det inte blev så långtråkigt som jag var rädd för att denna vecka skulle bli.

Ja, nu är vi äntligen med bil också!
Det tog ett bra tag innan vi hittade rätt, men vi är helnöjda efter att ha letat noga.
Det är en RAV4 i silver och vi hämtar den på måndag. Med andra ord blir vår nuvarande bil min på heltid, hähä!
Vi behöver verkligen två bilar, så mycket som vi far omkring och har på gång.

Nåja, gamla pärlan ska pimpas och fräschas upp på lördag inför vintern samt bytas däck på-läskigt att köra på sommardäck nu.

Lägger upp en bild på nybilen på måndag, så ni får se vad bra den kommer vara för oss. =)

Ska snart skjutsa hem Thomas, ikväll är han på tjejfest! Haha

Dessutom ska HAN på Ladies Night imorgon kväll och inte jag, vad fan liksom??
Sen att han jobbar där, vad gör det för skillnad? Hormonstinna tanter (minus en; MIG) kommer vara på sitt bästa humör, att stå i uniform en sådan kväll ser inte jag som ett jobb. =)
Såklart skojar jag bara, är lite bitter över att jag själv missar kvällen. Då får man vara lite putt på andra.. en stund.

Det är torsdag, men känns som fredag. Möjligtvis söndag. Jag har i alla fall mentalt tagit helg och det betyder att jag ska sova ikapp mig så gott jag kan.

Mmmjo, sätter punkt där. Har en dreglande kattunge som kräver min uppmärksamhet.

Fridens

Inga kommentarer: