söndag, oktober 31

Vintertid

Den extra timmen sovmorgon gjorde susen imorse!
Jag kom hem igår natt vid 2-tiden efter en trevlig kväll hos Johanna. Hon var gräsänka och hade bakat marängtårta som vi mumsade på, samtidigt som vi surrade bort kvällen.
Jag hade tagit med mig några filmer från jobbet som vi aldrig såg =)
Surrkusar!

Thomas var på hockey igår och vi båda jobbar helgen igenom, så först ikväll träffas vi och har en kväll ihop igen.

Nu på morgonen har jag varit pigg som attan, red ut och snyggade till i stallet innan jag kom hem för att äta lite. Laddar för jobb..
Är blöt i håret och farit fram som en storm i lägenheten, så får försöka hinna reda ut det innan jag drar =)

Känner mig alltid stressad när jag sitter här.. har inte så mycket "sitt-tid" så får ta igen det någon dag. Med betoning på "någon".

Bilden jag lade upp senast på magen gjorde sig inte rättvisa, tyckte jag. Då var jag i v. 25+0.

Detta är en tydligare bild på mitt omfång;



v25+3

checka in naveln!



Ja, vad ska man säga? =)
Men lite obehagligt är det när främlingar kommer fram och klämmer på magen. NU förstår jag varför andra gravida klagar på det.

Dags för jobb. fridens!

Inga kommentarer: