måndag, november 1

Femte kvällen på jobbet!
Om jag räknade rätt nu?

Dagarna flyter in i varandra när samma sak upprepar sig, inte min kopp te direkt!

Igår hade jag en halvbra dag, eller snarare en dålig teknik-dag.
Telefonen ville inte funka, bilen krånglade med nåt elfel och andra grejer.. jag kommer lätt ur balans märker jag när inte saker går som de ska.
Jag är helt enkelt lite överkänslig numera när det inte går bra för mig =)

Idag funkade telefonen bättre, flera hade haft problem med 3 så tack och lov hade det skitföretaget skärpt till sig.
Thomas tittade på bilen idag, tryckte på ON-knappen på radion så var det "elfelet" borta. Fyllde på spolarvätska, kollade oljan en extra gång och konstaterade att det är VISST som det ska.
Suck. =)

Vi var förbi hans syster en sväng idag, hon fyller nämligen år imorgon så vi ville uppvakta henne lite. Vi fick fika och jag fick en kofta! Haha

Imorgon blev mitt kvällspass bytt mot tidig morgon, mycket bra. Behöver lite omväxling, snälla.. som det ser ut nu blir det snart en Uppsala-resa igen också. Denna gången gäller det både mig och Thomas och vi åker i början av december =)

Jag har börjat samla på Disney-klassikerna i bokform. Självklart är det till framtida pluttan, här gäller det att ha framförhållning =)
Fina böcker är det i alla fall!



första boken i samlingen, det här lär ta ett tag



Sen kunde jag inte hålla mig ifrån att köpa det här fina vinterströsslet!
Tänk vad fina kakor man kan göra med dessa;



visst blir man sugen på att baka??


Nu ska vi se Snabba Cash, äta kokt ägg med te och mackor och varva ner tillsammans.
Älskar våra mys-stunder! =)

Hej så länge!

Inga kommentarer: