tisdag, november 16

Det rullar på

Klockan är efter 15 på eftermiddagen, jag har jobbat fram till 14 och hunnit sleva i mig lite käk härhemma.

Nu sitter jag och tittar mig runt och tänker "Jaha?.."

Är inte sugen på att åka nånstans (har faktiskt fått skrapa bilen Två ggr idag, dessutom på insidan!) utan vill hålla mig i min egen vrå.
Vill nån träffas får de tamefasen komma till mig för en gångs skull, så svårt är det faktiskt inte.


Vi har fått roliga besked, när jag vet mer berättar jag även här i bloggen men det ser ut att ske stora förändringar redan på måndag.
Jag är väldigt exalterad över detta!
(Ni ska bara veta hur svårt det är att hålla sig..)

Jobb i jul? Var frågan jag fick för ett litet tag sedan.
Nu blev det så att jag jobbar både juldag och annandag, däremot tänker jag hålla mig hemma/ledig/tillgänglig på julafton.
Vad det än blir den dagen =)

Det är redan mitt i november, jag tänker ställa mig och gräva i julkartongerna om nån dag för min julfeber ger sig inte förrän jag börjat reka. Haha!
Är så sugen på att kasta upp allt pynt, än mer ivrig att åka iväg på julmarknader =D

Fick lönebesked idag, tummen upp för det. Tills jag kom på att det är julklapps-lönen, doh!
Det finns så mycket man vill göra, många gånger får man hejda sig lite..

Äntligen har vi köpt en whiteboard-tavla som vi sagt så länge att vi behöver. Det var ett tag sen den köptes, men jag glömmer bort ibland att visa i bloggen vad vi gör..


otroligt dåliga bilder blir det med iphone!


nu är det bara att införskaffa riktiga pennor också =)


Nu rycker Hugo i mig, han går inte med på att vara sista prioritet..
Nog tror jag han är mer krävande än ett barn, eller så kommer jag få det rätt kämpigt om några månader =)


Tjing

Inga kommentarer: