fredag, november 12

Glögg!

Klockan är strax 10 och jag har kommit hem från morgonjour i stallet.
Drog iväg strax efter 6 när resten av hushållet låg och sov djupt =)

Nu är jag hemma själv med en glad kisse som saaaaaknat mig... han jagar runt och visar upp sig för mig.
Sitter i soffan med varm glögg och pepparkakor, behöver värma mig lite efter att ha jobbat ute i -10. Det sliter på kroppen, fast... jäkligt skönt är det att röra på sig också.

Började känna mig smittad av Thomas förkylning igår, kom knappt ur sängen och när jag kom till jobbet fick vi sitta i drag nära dörrarna. Så går det när man bygger om delar av butiken och kilar fast entrédörrarna =)
Burr!

Så konstigt nog borde jag vara trasig nu, men var så pigg att jag knappt sov nåt inatt och än håller det i sig.

Helgen ser jag fram emot, Oskar Linnros kommer till stan bland annat.
Vad fasen är grejen med Daniel Adams-Ray som är så hypad?
Han är inte ens hälften så klockren som Oskar Linnros i sina texter och sin hemska sång.
Näe, jag är inte såld.
Aveny kommer att sjuda av gung på lördag iaf, det kan jag lätt se framför mig =)

Fars Dag på söndag också! Icke att förglömma =)

Sen har jag min kära jobbhelg, jag vilar upp mig idag för att köra järnet två dagar. Lyckades avstyra pokerkväll hemma hos oss, hemska tanke. Orkar inte ha 7-15 pers gapandes när man ska tvingas vara uppi det en hel kväll.
De får hålla sig på avstånd hehe...

Nu ska jag maila lite folk och slöa lite!

Hepp!

Inga kommentarer: