onsdag, november 10

Snö!

Thomas tjoade till när han klev upp imorse. Det hade snöat inatt och var alldeles vitt ute!
Jag bad honom dra upp rullgardinen så jag fick se- tjocka flingor täckte hela utsikten och allt var begravt under snötäcket.
Härligt!

När jag några timmar senare (..) klev upp var det inte längre ett par decimeter snö, det hade blivit drivor!
Tänk vad skönt att när vintern kommer, så kommer den ordentligt =)

Kände för att gå ut och ta en promenad i allt det fina, så på med täta skor, tjock jacka, varm mössa, täckbrallor som inte går att knäppa...

Såhär ser det ut hos oss;






Jag sopade av bilen lite, det var ingen lätt match. Det ser inte mycket ut på bilden, men en halvmeter på taket kan jag garantera att det var.. nåja det ligger förhoppningsvis inte lika mycket nästa gång jag går ut =)
Det snöar lika ohämmat nu som inatt, så bäst att fara till jobbet en timme innan. Typ.

Jag ska göra ett tappert försök om en stund att nå mitt mål. Helst av allt skulle jag vilja hoppa i drivorna och göra snögubbar!

Dags att sluta dagdrömma, jobbet kallar! =)

Inga kommentarer: