torsdag, november 25

Ilands-problem

Ja, det kan man verkligen säga att jag hade igår kväll.

PissTelia rent ut sagt hade kopplat om vårt internet till en annan bostad, både Thomas och jag satt i telefonkö i olika omgångar och de kunde inget göra.
Okej, kväll var det inte heller utan eftermiddag vilket gjorde att jag tyckte de kunde fixa till problemet på studs. De jobbade ju för fullt!
Det är minst sjätte gången på två månader vi ringer Telias support för att hemnätet krånglar men inte hjälper de en snabbare för det..

Efter ett tag ledsnade Thomas rejält och sa upp allt med Telia. Mycket bra!

Mina nerver var utanpå kroppen, men det lugnade ner sig efter att jag gjort annat härhemma och mailat viktigt folk via telefonen.

Föräldraträffen igår var trevlig och det är mycket detaljer att gå igenom. Nu väcks nya frågor och man börjar förstå på riktigt att även Efter februari är våra liv annorlunda =)
Tina kom förbi en sväng och vi fikade och surrade loss lite.

Jag hade lite problem med värk i går men imorse när jag vaknade var allt bra!
Så har hunnit med lite ärenden samt fått håret urklippt, mycket skönt känns det.
Efter en sväng på stallet över lunch vilar jag en timme nu, för snart är det dags att jobba!

Sitter mest och räknar ner dagarna tills Thomas kommer hem.. imorgon blir en bra dag för vi får lite tid tillsammans igen. Helgen blir kul med skyltsöndag och annat som jag ser fram emot!

På lördag är det även en ny Adoptionsdag, så lille Hugo ska dit och visa upp sig. Hoppas någon fastnar för det härliga knytet =)
Han är verkligen toppen, även fast han välter saker och tuggar på allt, haha.


Oj, dags att göra iordning sig. Fan, tiden är aldrig på min sida.

Trevlig torsdag!!

Inga kommentarer: