onsdag, maj 11

Jag hälsade på Sandra igår inne på sjukhuset. Inte min syster alltså, utan en kompis från torgkassen-tiden.
Hon var pigg och skulle få komma hem snart, men jag ville ändå gå in och säga hej och kolla så hon inte var helt ensam därinne.
Sjukhus är inte så roliga när man får roa sig själv, har jag erfarit.

Dagen i övrigt var bra, men jag var dålig på att träna.

Så nu efter lunch har jag stått hemma med skivstången och bööööjt- och täääänjt. Svettats som en gris och puffat den där stången åt alla håll känns det som.

Pluggar för fullt gör jag idag, den här gången är inte min deadline lika skrämmande =)

Men nu vaknade mini och vill ha nåt i magen, ska bli skönt att sitta och snutta lite på henne. Hon är så glad den där ungen att jag undrar vems barn det egentligen är =)

Trevlig onsdag på er, ni som är bojkottar värmen och törs vara inomhus ;)

Inga kommentarer: