torsdag, maj 12

Som det framgår i inlägget under detta var vi iväg till simskolan idag, för första gången.
Vi hade teori och fick träffa de andra päronen med sina knoddar. Emilia var nog den enda som inte gnällde eller var missnöjd den timmen- hon sov som en stock istället..
Bebisar är så söta!
Jag kunde inte sluta glo och flina mot dem när vi satt där =)

Oj, dagen har gått fort... vi satt ett tag på Thomas jobb och käkade glass innan vi drog hem, men det tog ändå 5 timmar innan jag klev innanför dörren härhemma igen.
Låååånga dagar..

Nu laddar jag inför Eurovision semi nr 2 som börjar kl 21, Eric Saade håller svenska fanan och jag hejar för fullt!
Thomas har frikväll, så han spelar poker och myser med mig i soffan.

I helgen åker vi till Bälinge och kollar på ko-utsläppet! Haha
Ska bli kul =)

Hejhej

Inga kommentarer: