tisdag, maj 17

Ladda!

Jag och Emilia var i ovanlig synk imorse.
När pappa motvilligt släpade sig upp och iväg till jobbet kröp vi ner tillsammans och tog den längsta sovmorgon jag kan minnas. Kanske ett år sen sist? Längre?
För att det ens ska funka måste man ha Nappen. Med den i mun kan jag knyta en knut på henne, hon är så nöjd ändå!

Syrran skickade ett pepp-mess förut och jag försöker hitta energin med hjälp av det.
Är så utvilad att jag inte vet vart jag ska börja plocka upp mig. Emilia är på underbart humör och drar i alla sina leksaker, gurglar och kastar bort dem igen.

Efter träningen drar jag ner till Gränby centrum och shoppar lite, det var två år sedan jag var där och förhoppningsvis hittar jag ut därifrån efteråt.

Vad mer?

Min mage mördar mig, men det tänker jag fortsätta ignorera.
Ska till barnmorskan imorgon bitti och sätta in spiral (borde jag varnat innan jag skrev det där?) och jag vet inte.. är det ens schysst att gå dit mitt i lingonveckan?
Borde jag säga till henne att akta sig?

Vi åker till Sundsvall om två dagar och neuro-mamma (aka jag) håller på att planera i huvudet det som ska med, inte ska med, borde följa med, kanske kunna vara kvar?
Vi ska på lite olika tillställningar och jag har inte ens ett par klackskor längre att ha på mig.
Det skyller jag helt och hållet på Blixten, den sista jourhems-katten vi fick hem i vintras. Han gillade mig, så han förstörde mina skor.. tack.

Skor ska jag titta på ikväll- såklart! Underbart, ibland får jag till det..

Nu ska jag luncha med mini och sen ska vi ut och lufta i vagnen. I eftermiddag ska hon få leka med pappa på hans jobb!

Hej och trevlig tisdag på er!

Inga kommentarer: