tisdag, maj 17

Aj.

Träningen gick bra idag, jag var nog lite för peppad så jag lade på tyngre vikter passet igenom. Armarna darrar (dallrar) fortfarande och benen vill helst inte räta ut sig.

Nu har jag förpassat mig till kontoret- även känt som gästrummet/pluggrummet- och ska knåpa klart ett arbete ikväll. Min deadline är på lördag, men eftersom vi åker på torsdag morgon så fixar jag bort mina måsten nu.
Jag har bullat upp med snus, naturgodis och dricka- allt för att spruta ut så bra resultat som möjligt på kortast tid.
Men det är svårt att fokusera när man hör pappa och dotter kuttra i vardagsrummet, det är ett himla tjo och tjim utan mamma...

Näe, nu ska jag poppa Josh och skriva texter så jag får vara med och leka jag också!

Tjing




en kort sammanfattning av mitt pass idag..

Inga kommentarer: