fredag, maj 20

Sundsvall

Vi är framme i vår käre hemstad igen och gårdagen gick fort och smidigt, mer än jag trott i alla fall.

Emilia sov hela vägen upp och fick spendera dagen med sin faster, hon hade det så mysigt när vi kom tillbaka för att hämta henne.
Vi åkte direkt på begravningen när vi kommit fram till stan, den var fin och det var bra uppslutning. Efteråt samlades vi för att fika och sedan åka till lägenheten och umgås lite.
Begravningar är bra jobbiga, men det är mysigt samtidigt. Svårt att beskriva på något sätt. Kapellet vi var i skulle passa ypperligt för Emilias dop, så vi kollade så det fanns lediga datum!
Jag var helt säker på att dopet ska vara i Timrå kyrka, men det blir mer intimt med ett litet kapell.

Ja, efter att vi sagt hejdå till min släkt åkte vi till Emilias farfar för att bli bjuden på middag! Hon var jättetrött men ändå på fint humör, hon gör det bra när vi släpar runt henne =)

Sen blev det hotellet och nattinatti, vi var rätt så knäckta.

Nu ska vi iväg till Timrå igen för att luncha med min mamma bl a och sen ska vi SHOPPA.
Emilia får efter den pärsen umgås med sin farmor ikväll medan jag och Thomas går ut på stan några timmar. Vår första dejt sen vi flyttade =) Tjoho!

Nu vaknar snuttan från sin tupplur så då ska vi bege oss iväg!

Hejhej hemskt mycket hej

Inga kommentarer: