onsdag, juli 13

Hej bloggen

Har efter en dryg timme i,på gästrummet/kontoret kommit ut för lite friskare luft.
Jag skickade nyss in mitt sista uppdrag i filosofi-kursen och nu inväntas muntligt prov och avslutning.

Thomas lagar middag i detta nu och jag känner lugnet. Alla mina måsten är gjorda idag och nu ska jag bara umgås med Emilia tills hon somnar.

Vi åkte ner till Uppsala strax innan lunch tillsammans alla tre, jag skulle in och hämta arbetskläder och Thomas hade lite strul att reda ut på sitt jobb.
Mitt gick fortare... när jag var klar och kom för att hämta mini och maxi hann jag stryka mina ovädrade skjortor som jag fick.

Imorgon är mitt första pass =)

När vi kom hem igen har jag planterat iordning blommorna så nu ser de mycket trevligare ut. Har även städat och dammat av lägenheten, kort och gott har jag pysslat med markarbete fram till plugget.
Stackars Thomas slog sig rätt rejält alldeles innan vi åkte iväg idag och har en blå tå numera =(
.. så han fick husarrest i soffan med täcket över sig och en jänta bredvid som var på glatt humör! (tack och lov)

Imorgon ska jag påbörja mitt sista engelska-uppdrag och har totalt sex dagar på mig. Vem vill slå vad med mig att jag kommer sitta timmen innan deadlinen och finslipa även denna gång? =)

Det är otroligt fint väder ute nu, svalt och inbjudande så ikväll känner jag för att ta en springtur! När väl Emilia somnar beger jag mig ut, imorgon får jag sovmorgon till 9 så det underlättar.

Mer då? Inget?

Då tackar jag för mig!

Inga kommentarer: