tisdag, juli 12

Hemma igen

Vi överlevde hagelstormen på väg ner till Österbybruk.
Efter en solig förmiddag utomhus med städ, packning och en hel del disk efter gårdagens grillning började vi bege oss neröver.
Jag kunde inte ens räkna alla skurar som vi passerade och hur mycket åska vi genomled, men vi kunde inte valt en bättre plats över dagen! Medelpad blev sköljd i hagel läste jag efteråt och strömavbrotten avlöste varandra.
Jösses.
Härhemma är det sol =)

Vi har packat upp allting nu och gubben ska till att laga iordning käk. Jag har fått jättefina saker av mamma som jag måste visa upp, utöver det fick vi med oss en påse blommor hem som inte fick plats förra gången =)
De ska bli omplanterade och typ omplåstrade så borde de må lite bättre snart!


Igår hade vi oss en trevlig utflykt till Norra Berget. Djurpark, cirkusshow och fina vyer! Det är trevligt och väldigt barnvänligt där. Igår mötte vi upp min syster där och hennes son som just fått barn! Eller just.. deras lilla tjej är 11mån men så söt så.
Thomas kusin hängde på oss också och hade picknick.


Norra Berget

Efter maten ska jag kasta mig in i duschen och sen ner på affären för att ordna frukost till imorgon.

Imorgon ska jag ner till Uppsala och prata jobb =) på torsdag ska jag faktiskt börja, fick några tider direkt.
Så spännande!

Lägger upp lite bilder på allt nytt sen, men nu blir det paus..

Tjohej

Inga kommentarer: