fredag, juli 15

It´s Friday, Friday..

En planerad grillkväll blev istället finmiddag inomhus och regnig utsikt.
Jag plockade upp en kompis till Thomas i Uppsala efter jobbet och for hem med honom och en massa mat -och två trötta fötter.

Nu sitter vi och jäser i soffan, har gått igenom några filmer och jag börjar bli bra seg.
Men gladseg, om ni förstår =)

Har gjort mitt andra pass på jobbet och det rullar på fint. Har jobbat ett kvällspass och idag gjorde jag morgonrutinerna.. igår på väg hem från jobbet kl 23 var man bra trött i skallen dock. Pendling såna tider är lite tufft..
I övrigt är det roligt att börja träffa folk igen!

Blev sjukt less nyss när jag skulle bekräfta ett muntligt avslutningsprov via skolans hemsida -och så håller de på att byta system!
Allt ligger nere i fyra dagar, grattis.
Mina planer krossas rätt bra där, vi som hade planerat in Furuvik nästa vecka =(
Jag kan för övrigt inte läsa på inför det sista uppdraget i engelskan heller, men nåja nu ska jag inte muttra över detaljer.

Helgen är fri, jag får äntligen lite efterlängtad tid med Emilia (jösses vad jag saknat henne) och mysa med gubben innan han börjar jobba igen.

Måste dessutom glädja mig här i bloggen över min vän Tina! Hon har fått en alldeles underbar liten flicka som ska heta Thea- om jag minns rätt så är hon inte mer än två dygn än så länge?
Det är mycket barn på väg runtom mig, både nära och bekanta väntar och har just fått. Är jätteglad över varenda liten unge!
Blir bebissjuk så det svämmar över.. så då går jag oftast och klämmer på Emilia en stund =)

Men nej, nu kliar det i ögonen. Denna helg blir lugn tack och lov, men nästa planeras det in en danskväll! Är helt galet festsugen så nu är det på tiden att komma ut.

Jag tackar för mig och säger hejsålänge

Inga kommentarer: