lördag, juli 16

Oj, vad sömnig jag blir av grått väder.
Det är en perfekt dag för sovmorgon, frukost på sängen och godis i soffan hela dagen.

Lite typiskt då att jag klev upp halv 8, städade upp gårdagen, gjorde frukost till grabbarna och ska åka in och jobba i eftermiddag.

De kallade in mig imorse, jag kan ju inte tacka nej till extra cash då jag äntligen fått en roligare inkomst.
Men det där godiset i soffan känns inte fel det heller...

Nåja, vi har ändå hunnit slöa så det räcker. Skjutsade iväg Per imorse till hans nästa destination och ätit brakfrukost framför en sjukt bra film.
Source Code. Se den!

Nu tittar Thomas på 127 Hours och jag vägrar sitta i samma rum.
Har lite svårt för människor som i extrema situationer måste tugga på sig själv för att överleva.. men jag kanske är lite känslig, inte vet jag.
Thomas inflikar så fint alla äckliga detaljer i filmen ändå, så jag sitter här och mår lite illa.

Kommer hem sent ikväll och imorgon ska jag roffa åt mig en lång sovmorgon.
Det är jag väl värd?

Just ja, måste visa jumpsuiten som jag vann på Tradera för ett litet tag sedan;


den är sjukt fin!

Jag ska avsluta här nu och försöka göra en frisyr av mitt blöta hår.. försöka.


Men hej på er vetja och hoppas åtminstone NI får vara inomhus och lata er idag =)

Inga kommentarer: