måndag, juli 18

Två koppar kaffe hittills och jag känner mig måndagspigg.
Med andra ord inte uppe i varv överhuvudtaget men dagen blir alltid lite lättare med kaffe och snus =)

Emilia var morgonpigg, kl 5 låg hon och kuttrade i sängen sin. Huvva..
Hon har börjat få nr2 Babysemp på natten vilket innebär att hon ska stå sig längre på maten, men än så länge är det ingen större skillnad.

Jag har slängt in några maskiner tvätt och pluggar nu över lunchen. Emilia är på toppenhumör idag och leker för fullt här bredvid.



såhär glad blir man av lite päronpuré och morotsdryck!

Blev inbjuden på möhippa till helgen och det vore ju roligt! Tyvärr så ska det alltid krocka med annat, är det inte alltid så?

Nåja, nu ska jag sluta pladdra här och plugga vidare.
Om ett par timmar lämnar jag av snuttan hos Thomas på jobbet och åker iväg för att jobba kvällspass.


Trevlig måndag!

1 kommentar:

agneta sa...

Hon är då för söt. Pussa lite på henne från mormor