onsdag, november 2

Onsdag

Jag bäddade ner Emilia i sängen och ska snart ta itu med vårt hem aka taikonlägret såsom det ser ut här nu!
Vår vilda unge gillar att leka och helst med allt omkring som hon får nävarna i.
Klart hon ska leka!
Jag känner att vi snart behöver göra en tripp till IKEA eller liknande och hitta lite mer stimulerande leksaker till henne så inte inredningen ska behöva ta stryk vareviga dag =)

Bäddade ner mig och Thomas igår med mitt underbara dubbeltäcke i dun. Den har följt med mig i några år och har på senare tid funnits i gästrummet. Men nu har jag tagit tillbaka det inför vintern och det är så myyyysigt... man kan snurra in sig två varv och ändå göra en kudde åt sig med resten av täcket.


Nej, nu ska jag maila lite viktigt folk och ta itu med röran.

Tjing


mys

Inga kommentarer: