torsdag, november 3

Vi kom hem från föräldragrupp-träff för en stund sedan.
I förmiddags var vi ner till biblioteket och ordnade lånekort, fick en genomgång av den snälle bok-farbrorn som jobbade där och en av oss kröp runt på golvet med de andra bebisarna lekandes med alla andras leksaker.
Det gäller att inte vara rädd för bakterier eller annat gegg, för de hade varandras nappar, skedar, snuttar- ja allt! i egna munnar och allting gick laget runt.
Huvva, haha.

Vi var inte den tacksammaste gruppen att prata inför, med tanke på vår ljudnivå =)

Efteråt satt vi i hembageriet och fikade och pratade bebis.
Nu är Emilia tacksamt trött och klänger på mig, myssjuk som hon är =)


Emilia med kompis sover ute i friska luften och vi mammor glor från värmen inomhus..

Jag sitter på nålar angående lägenheten i Uppsala, igår hittade jag helt fantastiska foto-tapeter.
Ja, ni hör ju!

Jag har redan valt ut några till olika rum, det är som sagt rätt sjaskigt i lägenheten och jag har lite olika billiga lösningar till att få det hemtrevligt.
Om vi får den, ska jag tillägga för att vara tydlig.

Nu ska jag gå och fixa mig lite lunch, apan som hänger runt halsen hänger nog med!

Trevlig torsdag

Inga kommentarer: