fredag, januari 20

För första gången på några dagar orkar jag lägga ner lite tid på bloggen. Om dagarna finns ingen plats att sitta vid datorn, Emilia ska genast fram och leka och om kvällarna har jag helt enkelt ingen ork.
Viktiga mail har blivit uppskjutna bland annat, så ikväll tar jag mig i kragen.

Vi såg nyss Bridesmaids, Thomas tror och tycker han ligger på plus för att han "genomlidit" en chickflick.. jag låter honom hållas för ikväll. En gubbe som tycker han gjort något bra, är en nöjd gubbe. Är en glad gubbe. Såna gubbar gillar vi =)

Jag är ledig imorgon och jobbar bara söndag, hoppas jag får lite sovmorgon! Igår kväll hoppade jag in extra och det är alltid roligt när jag kan ställa upp vid kort varsel! Det är inte så lätt alla gånger.

Igår morse var jag iväg och simmade med Emilia, hon är helt underbar på morgonen. Med Allt. Helt otroligt vad hennes humör är på topp de första timmarna och hon är verkligen inget monster på kvällen heller.

Jag laddar och taggar för nästa helg- ska bli kul att komma bort en helg och träffa roligt folk. Det var länge sen jag festade också, ska verkligen försöka hålla mig i skinnet! Haha =)

Ja, vilken uppradad rapportering det här blev då. Jag har en hel del bilder på Emilia att visa upp men konstigt nog ligger mobilsladden alltid för långt bort för att jag ska orka fixa..
Snart. Senare.

Nu ska jag fixa de där mailen innan jag slocknar, tjing!

Inga kommentarer: