söndag, januari 1

Hej 2012

Nyårsplanerna ändrades och vi blev kvar i Uppsala i år.
Rätt skönt faktiskt, vi hade god mat och massor av dricka. Det blev en lugn kväll, Emilia sov igenom alla fyrverkerier vilket jag inte kan förstå att hon klarade av!

Vi stod ute på balkongen och såg allt det fina på himlen, väldigt bra utsikt hade vi!

Imorse var vi trötta, haha...

I övrigt har det varit en lugn dag, jag knallade ut på en promenad med jänta och Thomas ordnade middag åt oss och sällskapet vi fick i eftermiddags. Vi har sett film, jag har betat av några webutbildningar som är inom jobbet och Emilia har varit i sitt esse. Superbusig!

Imorgon kommer syster hit och Thomas är ledig. Det betyder att vi tjejer går ut en sväng och han får viiiiila. Jobbet kallar fram mot kvällen som vanligt =)

Jag är rätt nöjd över att jag fick med mig gubben ut på en 2timmars-promenad runt Uppsala på nyårsafton. Vädret var underbart och vi var på bra humör. Han kan nu hitta ner till Vaksala torg (...) slottet, domkyrkan, Uppsala city i övrigt och det bästa av allt- han Borde hitta hem därifrån också.

Nu är jag less på att sitta vid datorn, så jag ska leta upp något att göra....

Hejhej

Inga kommentarer: