torsdag, januari 12

Oj, vilket vackert väder idag!
Jag började mitt tvätt-pendlande kl 7 imorse och blev regndrypt varje gång jag gick den korta sträckan mellan maskin och lägenhet.

Nu är vi äntligen i fas med all tvätt och alla är nöjda och glada!

Apropå vädret så passade vi på att fara till Österbybruk idag istället. Det går inte att vara ute i regnigt, kallt och blåsigt väder (det går, men inget roligt för mamma) så vi lattjade runt i gamla lägenheten ett tag. Allt stod kvar på uteplatsen, ett par blommor jag tydligen glömt kvar hade inte dött och jag fick en del gjort =)

Thomas drar upp till Sundsvall imorgon så ikväll passade jag på att klippa honom. Han har ju värre hår än Homer, det växer som attan.

Hoppas på kalasväder imorgon så det lockar med en tripp mot Gimo. I övrigt ska vi komma igång med babysimmet igen, imorgon eftermiddag ska vi vara där!

Sen ska jag bara sovasovasova, så jag laddar ordentligt inför jobb lördag morgon.

Äh, ska nog sova nu också- enda gången på dagen jag öppnar datorn är runt 22 och nu är klockan snart 23! Med andra ord är jag mentalt halvvägs ner i täcket.

Hej från oss!

Inga kommentarer: