söndag, januari 22

Söndag

Thomas sover. Emilia sover. Ensam mamma sitter vaken och uttråkad i soffan.
Fast inte så uttråkad egentligen, mest ont i fötterna.

Jobbet gick galant idag och vi har världens mest underbara väder idag. En massa snö!
Emilia fick en pulka i julklapp så jag ska nog testa den på väg till förskolan imorgon.
Hon ska även vägas&mätas vilket ska bli spännande att kolla av, de senaste veckorna tycker jag hon blivit rätt tung. Hennes dubbelhaka är större än nånsin =)

Thomas åkte iväg och köpte en barnvagn till oss idag. Jag hade kollat ut den och tanken var att köpa den rätt snart ändå, men just denna vecka är den på rea! Tjoho!
Jag lägger upp en bild sen så får ni se, det är en fin ihopfällbar cityvagn som kommer vara mycket lättare att dra runt med- och nu kan jag ta in vagnen i lägenheten!

Jaha, nu vaknade minsta skruttan så nu är vi på g igen =)

Tjing

Inga kommentarer: