söndag, februari 19

5 timmars sömn

Jag är trött.



Jobbhelgen har gått bra och fötterna är glada över att få lite högläge nu under kvällen.
Idag när jag kommit hem från jobbet samlade vi ihop oss hela familjen och stack direkt till Gränby för att veckohandla.
Äntligen lite kvalitetstid med familjen, även om det bara är vardagsstrunt.

Igår efter jobbet tog jag bilen upp till syster (ja hon som är lika gravid som kronprinsessan)för att bli bjuden på middag och umgås med roligt folk. Vi såg melodifestivalen och lekte charader långt inpå kvällen. Där nånstans kände jag att jag höll på att krevera. Jag skulle ju upp klockan 6 dagen efter!

Trots dåligt väder och sömnig kropp kom jag iväg, till sängs och upp i tid till jobbet. Det var klart värt att missa lite sömn, så roligt som vi hade =)

Nu sitter jag och försöker bestämma mig om vi ska orka se "War Horse" ikväll eller bara gå och dra en filt över mig. Imorgon kör vi hårt igen! Två simningar till veckan, massa lek på öppna förskolan, jobb och- imorgon har Thomas beställt våfflor till lunch =)

Kram och hej

Inga kommentarer: