torsdag, februari 16

Idag kom det två spekulanter på vår lilla Kask. De gillade honom uppenbarligen efter första intrycket för de har redan bestämt sig för att han ska få flytta in hos dem.

Kasken har fått ett hem!
Lyckans katt =)

Han reser efter helgen så vi hinner snutta och gosa av oss i god tid med honom.
Jag var noga med att påpeka till katthemmet att vi vill ha hem en ny kompis så snart som möjligt!

Babysimmet imorse gick riktigt bra, Emilia har börjat skratta högljutt när hon har roligt. I en bassäng ekar det rätt bra när hon kör sitt flabb =)
Hon hade både ringar på armarna och simfötter idag och det var en hit. Som hon snurrade runt i vattnet!
Älskar vår aktivitet i vattnet, hon utvecklas väldigt bra med hjälp av sitt sim. Om något så börjar hon bli riktigt tuff.

Syrran var förbi idag- ja min gigantiskt gravida syster- och vi fikade och snuttade på bebisarna härhemma.
Bebis 1 Emilia
Bebis 2 Kasken

Ikväll orkade vi inte laga mat så Thomas for iväg och köpte galet mycket sushi. Så mycket att jag knappt fick ner sista biten. Har aldrig hänt förr.

Men nu är vi galet trötta, Emilia somnade innan hon landade på kudden och jag känner att det kan bli samma för mig...

Nu laddar vi inför helgen! Hejhej

1 kommentar:

Syster Yster sa...

Haha, nu börjar jag nästan känna mig mobbad... väldigt - otroligt - gigantiskt gravid... Fasen, känner mig redan som ett hus :P
Kram från giganten