onsdag, februari 22

Hej allihopa!

Nu orkar jag blogga igen!

Vi har haft en toppendag inne idag. Japp, vi har hållit oss hemma och borta från allt vad halka och blåst heter, det var en passande dag att inte ha några ärenden inbokade.

Emilia är på toppenhumör och sitt gamla själv igen- sover hela nätterna och sprallig om dagarna. Skönt!
Vi har besökt förskolan mån/tis och det är ett härligt gäng därborta. Hon är snäll och försiktig med de andra ungarna än så länge och jag gillar att hon inte blivit såpass burdus som de kan bli när de kivas om leksakerna. Föräldrarna är också riktigt trevliga att sitta och surra med =)

Thomas kom precis in från en löprunda och det tokregnar ute tydligen... sköööönt att löka i soffan =)

Jag gillar inte grejen med tövädret blandat med tokhala vägar.. barnvagnen fastnar i jobbig snö och där det inte är snö är det blött och hala knölar på vägen.
Jag blir svettig av att promenera och det tar aslång tid att komma nånvart.
Mjäk mjäk.

Imorgon är det babysim som vanligt och sen ska jag ut och jaga semlor. Farfar kommer förbi imorgon och hälsar på så vi ska fika ordentligt!
På kvällen åker jag upp till Gimo och har tjejmys.

På fredag ska syrran och jag ner på stan och jaga bebiskläder på stan- och lite mer simning blir det framemot kvällen.

Men nu är det fortfarande onsdag kväll och vi ska ha soffmys.

Tjing

Inga kommentarer: