måndag, februari 13

Hemmaplan

Såhär trött efter jobbet har jag nog aldrig varit. Jag behöver ingen nedvarvning ikväll.


Det har varit dåligt med sömn den senaste tiden, Emilias fel såklart. =)
Hon vaknar mer om nätterna oroligt och det tar tid att lugna ner henne, sedan är hon pigg klockan 5 och vill kliva upp! Tokiga unge.
Det är inte särskilt populärt hos oss, vi som varit bortskämda med henne tidigare.

I helgen for vi upp till Sundsvall, hon sover alltid lite mer på spänn borta också och vi har inte haft tid att sova så mycket som vi behövt.

Kalaset var i lördags och det var helt okej uppslutning. Jag har tagit fina bilder som kommer visas här i bloggen men ikväll orkar jag inte trixa med kameran.
Tyvärr blev det tokigt efteråt, många som kom till kalaset har blivit smittade med magsjuka- INTE av maten men antagligen via varandra.
Skittråkigt!

Förutom det fick hon galet fina presenter och vi tyckte det var jättekul att träffa alla, även om det var stressigt att hinna prata med alla som var där.


Imorgon är det Alla Hjärtans Dag.
04.30 förra året började mina förlossningsvärkar och dryga dygnet senare kom Emilia till världen!
Härliga minnen =)

Thomas överraskade mig med att ha ordnat barnvakt imorgon kväll, så vi ska på restaurang och få lite egentid med varandra. Äntligen får vi fira hjärtedagen, det blir nog första gången på riktigt.

Imorse var vi ner till öppna förskolan, där var det inte öppet alls så jag gör ett nytt försök imorgon igen.
Men nu... nu vill jag bara gå och lägga mig bredvid gubben och kramas och snarkas.

Hej på er!

Inga kommentarer: