torsdag, februari 9

Eländes elände och lite annat

Jag åt min första måltid nyss sedan igår morse.
Igår blev jag riktigt dålig av något, jag tror matförgiftning.
Det känns i alla fall inte som det hände så sent som igår efter detta långa dygn.
Varken vätska, mat eller någon form av lukt fick komma i närheten av mig utan att jag vändes ut och in- det var som att vara gravid på nytt.
Tack och lov kom Thomas hem från jobbet och hjälpte mig med allt- han är guld värd!

Nu börjar det stabilisera sig och jag ser fram emot att förbereda mig för Sundsvall imorgon.

Tårtan är beställd och allt runtomkring börjar bena ut sig- min otroligt gravida syster ska baka åt ett helt kompani så jag slipper gudskelov det!
Tror inte det skulle varit så smart som jag bakat med min hälsa just nu =)

Nåväl, ikväll är Thomas nere i Globen och ser Tre Kronorna möta Tjeckien. Skönt för honom att han fick komma ut lite =)

Själv ska jag ordna lite med bestyren härhemma och passa på och sova lite.
Jänta vaknade 02 inatt och tyckte vi skulle kliva upp, inatt vet man aldrig hur hon resonerar.

Tjing


kökspyssel..

Inga kommentarer: