tisdag, februari 7

Kask busar järnet härhemma, det är sen tisdag kväll och jag är ensam uppe och vaken med honom. De andra har förpassat sig till sängarna och de är nog smartare än jag..

Vi for ner och kvällsfikade inne i Gränby Centrum ikväll och passade samtidigt på att köpa en fin klänning till Emilia. Den ska hon ha på sitt kalas nu på lördag =)

Annars rullar allt på som vanligt, härliga vardagar... jag jobbade helgen och igår, kul var det som alltid. Imorgon kommer min väldigt gravida syster hit så då ska vi fika!
Hon har ju inte träffat Konstapel Kask ännu =)

Emilia har blivit helt frisk nu och jag vill helst inte missa fler simningar, det är pyssligt att hitta luckor för återsim. På fredag sticker jag solo upp till Österbybruk och städar ur det sista i vår gamla lägenhet, det känns som ett halvår sen vi bodde där nu. Usch, jobbigt att dra ut på såna där tråkiga saker- sånt ska man göra direkt så vi slipper tänka på det långt efter som nu.

Hmm, mer då? Vi drar upp till Sundsvall på fredag lunch i alla fall.
Thomas sticker iväg på hockey i Globen på torsdag (tack vare mig) och jag ska nog bara ladda inför helgen.

Här är en bild på våra sötnosar;




Jag anmälde förskoleplats till Emilia från och med i höst och om jag har lite flyt kommer jag börja jobba fler pass i den vevan. Men nu vill jag helst fokusera på vår&sommar och att jag får ha min dotter hemma på heltid.
Hon är min, bara min! =)

Fattar knappt att hon fyller ett ÅR nästa onsdag??
Varje hjärtedag framöver kommer jag alltid minnas tillbaka till min härliga tid inne på bb, det var en speciell dag. Huvvaligen, haha.

Nej, nu ger jag upp.

God natt!

Inga kommentarer: