måndag, mars 26

Gubbkalas

Ja, det har varit en mysig dag eftersom Thomas fyller år och jag älskar ju sånt.
Det som var ännu bättre var att han var hemma vid 13 redan så jag har kunnat uppvakta honom lite.
Kl 16 skulle jag nämligen infinna mig på jobbet..

Jag skriver lite kort här nu om att vi reste till Sundsvall över helgen och varit på varsin fest, Emilia har myst hos farmor och utöver det har vi träffat lite släkt.

Det var en trevlig helg men jag är verkligen dyngigt dålig nu. Det sitter i rösten, i bihålorna och i aptiten(...).

Min röst försvann i lördags och än idag låter jag som en whiskey-gubbe. Det blir till att kurera sig nu i ett par dagar för att orka med helgen.

Mer orkar jag inte ikväll gå in på hur vi haft det, kanske kommer nån annan dag =)

Det kommer iaf ett härligt gäng grabbar hem till oss i helgen, alla ska de fira gubben och jag räknar med att de gör det grundligt!

Men nu flyter dagarna på som vanligt tills dess, så på återseende vetja~

Inga kommentarer: