torsdag, mars 8

Internationella Kvinnodagen

Nu har vi eftermiddag med sol i ansiktet härhemma.

Emilia vaknade för nån timme sen efter sin längsta lunch-tupplur nånsin.
Hon var extra aktiv på simmet idag och åt som en gris efteråt. Så jag förstår att hon sovit väldigt bra! Jag däremot har hållit igång nonstop under tiden och nu peppar jag inför kvällsjobbet.

Jag antar att man ska fira kvinnodagen på sitt eget vis, det blev en take away-sushi till lunch och det får nog räcka. Jösses vad gott det var!

Vi ska ha en ledig helg tillsammans utan resor eller annat planerat, hela familjen tillsammans. Det har vi inte haft sedan innan vintern så jag ser Verkligen fram emot denna helg! Den som försöker ändra på det kommer jag skicka till giljotinen typ =)

Nu poppar vi Sean Banan på datorn och har en toppendag i övrigt.

Hoppas ni andra har detsamma, tjing!

Inga kommentarer: