måndag, augusti 20

Hej! Läget?

Burr!




Det var kallt att traska hem från jobbet ikväll, halv elva på kvällskvisten.
Varken strumpor eller jacka hade jag med mig och det tack vare att jag åkte bil idag.
Inte så smart av mig, känner mig fortfarande småfrusen.

Annars var det en toppenfin dag och jag har fått ledigt fram tills det var dags att hämta älsklingen från dagis. Det gör jag även imorgon men det braiga i det är att jag slipper lämna bort henne på kvällen!
Nu är hon min "ända" till torsdag!

Ska ner på stan imorgon och reka det sista inför bröllopet på lördag, vill känna mig fin den dagen.
Har en klänning från förra augusti (och förra bröllopet jag var på..) som sitter mycket lösare i år men på FEL ställen.
Ska se om jag hittar en toppenklänning till superbra pris... megasuperbra helst.

I övrigt ska det bli skönt att vila lite från jobbet, har gröt i huvudet efter helgen och behöver fokusera på lite annat som låter mina sinnen vila. Några dagar med Emilia och en massa bus är precis vad jag behöver!

Vad mer då? Massor egentligen, men nu ska jag sova så det tar vi en annan gång =)

Tjing!


Inga kommentarer: