onsdag, augusti 29

Träning

Första träningsveckan är igång och min kropp verkar ha vaknat upp ur en sjukt lång dvala.
Den klagar och knorrar lite, känns lite som att jag skulle behöva smörja gångjärnen efter dessa tre dagar..



Cyklingen hjälper benmusklerna lite, nu kan jag trampa på i uppförsbackarna utan att känna mig döende väl uppe, när Emilia sitter bakpå tar det emot lite mer =)

Idag var även hon med ner till SATS och fick se sitt lekrum. Det stojades för fullt därinne och hon verkade klara sig rätt bra med och utan mig. Lite skillnad i pedagogik jämfört med förskolan, men det får man kanske räkna med?

Jag har min andra lediga dag från jobbet och känner att jag snart drunknar i ärenden. Telefonen går varm och jag hoppar mellan ställen nere i stan de få timmar jag har tid över, utöver allt annat jag gör klart när Emilia är på förskolan.
Det är inte tråkigt i alla fall!
Känns ännu skönare nu när jag har kvällen fri och Emilia sover tungt. Drar i de trådar som går via mailen och laddar inför helgen =)
Bara onsdag, hoppas tiden går fort!


Tjing




1 kommentar:

Ellinor sa...

Jag blir lite nyfiken på vad det är du planerar för! Jag håller tummarna för att alla planer går i lås.

//Ellinor