söndag, september 2

Energi

Hur kan jag orka med så mycket denna helg?




Energin har kommit i vågor och antagligen på grund av stress och problem med den behövliga nedvarvningen som kommer kvällstid.

Jag har jobbat tre pass av sex på rad nu, sov nada inatt, tränat på SATS igår+idag och nu ikväll hade jag spring i benen kvar så jag tog mig en löptur i kvarteret.

Mest för att jag kände för frisk luft, ikväll är jag tillbaka till mitt gamla jag efter att ha varit ur fas en kort stund igen.
Hur härligt väder som helst efter en massa regn dessa dagar och jag blir alltid på härligt humör av att få flåsa av mig lite.

Avbokade mina planer igår däremot- kände mig för ofokuserad och osocial och som tur är ångrar jag det inte än.
Men jag hade inte varit något bättre sällskap heller, hyrde istället en film (Kvarteret Skatan, se den INTE) och vårdade min ömma kropp efter gymmet.
Träningsvärken är inte nådig, men smärtan är skön =)

Jag känner mig stark i kroppen och om några veckor bör det synas om det känns redan nu!

Såg den mysiga rullen "Marley och jag" nyss och den går inte att se med torra ögon.
Vissa filmer bör förvarna innan att man blir helt förstörd av =)

Nej, imorgon börjar en ny vecka och snart får jag träffa min fina dotter igen. Har inte sett henne sen i fredags men det är mycket värre än vad det låter. Men snart så...
Hej så länge mina vänner och ni andra som hittar tillbaka hit gång på gång =)

Inga kommentarer: