fredag, september 21

Vacker svensk musik får lägga tongångarna åt denna dag med blandade känslor.
Upp som en sol och ner som en tänkande idiot.



Hejhopp



"Jag skulle ge dig
Allting du pekar på
Men bara när du inte hör
Vågar jag säga så"



"Spelar inte längre någon roll
Jag orkar inte slåss
Det är bortom min kontroll
Du lämnade mig ensam
Och självklart blev jag rädd
Min sista gnista hopp
Var att synas, att bli sedd
Och jag glömmer bort att andas"




"jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut

Jag vet att det är svårt över telefon
men när jag har dig nära
vill du därifrån
jag vet att du har tänkt
men berätta hur du mår

Jag försöker träffa andra
men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig
på alla sätt
det är dags att lägga på
men att stanna känns så rätt

Och jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut" 



Inga kommentarer: