söndag, november 18

Oj, vad jag smällt i mig chips ikväll.
Har nästan lite ångest över det, men mår utan tvekan illa.



Helgen är över och imorgon ska jag upp tidigt med megastort T.
Nåja.
Halv sex i alla fall.

Emilia ska även hon kastas ur sängen och iväg till förskolan arla, så vi får se hur glada vi tjejer är imorgon =)

I övrigt har helgen varit bra, varit både jobb- och lite barnledig! Var ut igår med diverse folk, tog det lugnt och vaknade upp imorse utan att må illa.
Win-win för mig i helgen!

Emilia och jag har lekt av oss och bara umgåtts. Hon är i en fas där hon vill kramas, sitta i famnen i soffan och bara hänga och känna kroppskontakt. Hon gillar när jag sniffar och pillar i hennes hår, då gurglar hon så mysigt och kryper ännu närmare =)
Vi har flera dagar tillsammans kvar, till och från dagis iofs men det känns avslappnat att veta att jag Kommer få se henne i flera dagar.
Förutom hennes mysfas är hon också världens vilde, hon har utvecklat sin pajas-sida till en sån grad att jag undrar om jag nånsin var Så busig?
Fast en mix av mig och Thomas kan ju inte bli annat än en pajas =)
Hon älskar att underhålla!

Jag har mycket att stå i dagarna fram, har haft saker liggande på is i några dagar nu och hinner inte riktigt med mig alla gånger. Men jag har lärt mig att inte stressa upp mig av sånt, istället bara beta av sak för sak så känns det långsamt bättre.

Det blir en tidig kväll för mig nu, ska ta igen lite sömn.

Hejsvej alla goa människor =)

Inga kommentarer: