onsdag, november 14

Emilias dag idag

Jag är kvar i ett konstigt rus efter Breaking Dawn Pt.2




Det har gått några timmar sedan vi fyra tjejer lämnade biografen och allt vi kunde tugga var filmens alla händelser. Makalöst att en serie kan få en så fast?
Såpass tom man känner sig också, nu när allt är över.
Man vill inte ta in det riktigt, jag har levt i Twilight-bubblan sedan 2008 och hela tiden sett fram emot nästa release. Åh =)














Ett Greys-avsnitt avverkade jag nu ikväll och just nu rullar Sverige-England på tv. Dämpar kvällen lite =)

Imorgon är det sovmorgon, lönen kommer och jag går snart på ledighet. Roliga saker hände idag på jobbet, jag snarare skämmer ut mig på olika sätt men inte så jag behöver gå och gömma mig än så länge.

Emilia har namnsdag idag, jag hann träffa henne en snabbis när jag hämtade från förskolan. Gav henne en pussochkram och poff så skulle hon till pappa ikväll. Så jag kunde gå på bio.
Saknar na!

Glömde mobilen också, eller snarare trodde att jag hade glömt den hemma. Kommer hem- ingen mobil. Letar öööverallt. Många teorier flög i huvudet men jag räknade med att den skulle blivit snodd. Eller tappad. Eller glömd ute. Eller att jag supit bort den på morgonen.
Efter 9timmar på jobbet får jag skjuts tillbaka dit bara för att hitta den på samma ställe den legat och väntat hela tiden.
Jag är en mupp!

Nu ska jag stänga ner efter fantastisk bio, mysiga Greys och härlig fotboll med Zlatan som gör 4 mål hur lätt som helst.

Hej på er =)

Inga kommentarer: